14 oktober

Ska börja me mitt urusla jobb dom har sänkt mej till 50% å jag e så jävla förbannad så jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen och olika vikarie listor jag som trodde jag hade jobb. Jävla idioter hur fan ska jag klara mig på 50% de går ju bara inte. Ne nog om de blir bara på dåligt humör. I början av november flyttar vi :):):) Vi har fått hyra ett hus ska bli så jävla skönt och komma här i från Liten tomt och så. =) Har Jennifer här hos mig denna veckan Christoffer jobbar borta hela veckan och jag vågar inte sova själv.=) Marknad va de i helgas me inte mycke och hurra för men Ella tyckte de va kul iaf.
Åå Jenny har fått en liten dotter =) Så kul.


Go natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att höra att ni ska hyra hus! Måste kännas skönt förstår ja :)

Tråkigt det där med jobbet, hoppas att det löser sig!

2009-10-16 @ 11:44:13
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: martina

Jag tycker verkligen du ska gå vidare med de på jobbet att dom sänkt dej till 50 % Medans vissa andra som jobbat där kortare tid än dej fått 100 % heltid? Om de stämmer e de ju helt åt helvete! Vet MASSA folk som tycker de e för jävligt. Sätt åt dom! Du kommer få rätt... Hoppas de funkar iallafall trots dom e så kassa :/

2009-12-04 @ 09:09:27
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0