Vilken dag.

Hade ställt klockan på 5 i morse men kom mej inte upp förrän halv sex Fan va jag va trött inte van och gå upp så tidigt. Börja jobbet halv 8 eller vi skulle ha personal möte. HELT menlöst. Och sen jobba till 4 iväg och hämta Ella som va sur och grinig hem och äta iväg på kalas Puh nu e jag trött. Moa fyller ju på Söndag igentligen men ska ju på konfirmation då så vi fick ha kalas för henne idag. syrran hade bakat skit fin tårta me hello kitty en sån SKA Ella ha när hon fyller år:) Ska lägga upp bilder på den under helgen. Efter jag kom hem har jag diskat dammsugat skurat tvättat plockat plockat och plockat Ella drur ut och jag plockar in tänkte ju de kunnde va fint en liten stund iaf men inte :) Ska till åmål i morgon tänkte jag skulle hitta några ballerina skor ngn som vet ngt bra ställe?? Nä nu ska jag vattna blommorna hänga tvätt sen slänga mej i soffan :)
Ha en trevlig kväll/natt :)





Kommentarer
Postat av: victoria p

hejsan! skriv frågor och kommentera vilken blogg DU tycker ska bli veckans blogg! du kan också följa min blogg via bloglovin :)

ha en bra dag! Kram

2009-05-17 @ 17:03:44
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0