Söndag.

Har vart jobb hela denna veckan men ledig hela helgen verkligen skönt:) Men dom kan ju inte låta mig va ens när ja e ledig blir så irriterad de kan väl fan vänta tills på måndag då ringde hon igår och fråga om ujag vill va ledig fredag lördag på min lediga helgen men NEJ de vill jag inte alla andra e ju fan lediga lörda söndag. Åå stör mej vill ha ett nytt jobb.... Dagen igår va helt okej iaf Jag och Molly gick runt sjön på morgonen sen gick jag och sola brännde men på ryggen och i ansiktet. Sen byta jag lite gardíner. Sen kom Malin och vi for bort och åt mat på tjuren Jeanette och Ella va ju me oxå:) Sen drog jag och Ella upp till syster. Melwin och Ella e som syskon slåss ena stunder 2 sek efter e dom vänner :) Sn gick vi hit en sväng allihop och Melle och Ella bada i lervattenpölen :) Skitungar :):) Ne nu vill Ella ha mat. Ha en trvlig dag


Så fin mitt lilla hjärta♥


Sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit haha,

vad lortig! :)

2009-05-25 @ 09:11:35
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Taack :)

Gu va mysig bild på din flicka! Helt lerig :)

2009-06-09 @ 22:15:49
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0