Dåligt

Att jag inte skrivit ngt på så länge men har varken tid eller lust känns de som. Jobbar ju snart ihjäl mej känns de som. :) Ja va har hänt har typ bara jobbat hunnit me och badat och lite så. Just de vi har bokat stuga på skara sommarland på min semester så bli så skönt och komma bort lite hoppas bara de e fint väder just då. Ella tycker nog de e kul där :) Denna helegn e jag ledig iaf å de ska ju inte bli så fint väder som vanligt när jag har min lediga helg så jävla tråkigt. Funderar på och ta ett varv runt sjön om min man kan vakna snart.:) Igår kväll när vi la Ella hitta vi ingen napp så hon har vart vaken halva natten och gråtit efter nappen så de måste jag iväg och köpa sen me. Jag och Ella ska på barnkalas idag me så en pressent måste fixas. Ne nu får jag sätta igång.
Ha en bra dag ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh skara sommarland, det gillar hon nog.

Melvin älskade det! :)

2009-07-04 @ 20:29:52
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är i karlstad!

superkul var det, gratis för vuxna men det kostade 120 för melvin.

2009-07-11 @ 09:22:57
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0